Bedrijfsinformatie
Coolhair APS
Smedeland 24
2600 GLOSTRUP
Denemarken
E -mail: Info@coolhair.DK
CVR: 43798189
Hoe u met ons kunt handelen
Om een aankoop te doen Coolhair Mocht u 5 stappen doorlopen.
- Zoek het item (en) dat u wilt en plaats ze in het winkelwagentje en ga dan naar de doos.
- Voer uw persoonlijke informatie in
- Selecteer de verzendings-/betaalmethode
- Goedkeuren onze bedrijfsvoorwaarden
- Controleer of alle informatie correct is op de verzamelpagina en keurt de aankoop goed
Vragen
Alle vragen zijn verzonden naar: info@coolhair.DK
Betaling
De goederen worden online betaald per bankpas waar we de Strip van de betalingsbedrijf gebruiken en we exclusief, Visa Dankort, MasterCard, Maestro, American Express ontvangen. We bieden ook betaling aan bankoverdracht en Sparxpres -financiering - als de aankoop wordt geannuleerd, zal de overeenkomst over de financiering ook vervallen. Bovenop de aankoopprijs wordt verzending toegevoegd, die kunnen variëren afhankelijk van het bedrag van de verhandelde goederen. De verzendprijs wordt duidelijk vermeld in de "curve", waar u kunt zien waar u voor hebt gewinkeld. Het bedrag wordt alleen op uw kaart verhoogd wanneer het item wordt verzonden. We nemen geen kaartkosten.
In het geval van bankoverdracht wordt u niet beschermd door het bezwaarschema.
Levering
We verzenden de bestellingen in de bestelling die ze zijn ontvangen. Voorraadartikelen worden zo snel mogelijk verzonden. De typische levertijd is 1-4 werkdagen.
Goederenontvangst
Onze goederen worden meestal als brief verzonden. Maar kan ook worden verzonden als verzekerde pakket met Track´n Trace na ontvangst, controleer het artikel. Als het pakket en/of de inhoud is beschadigd wanneer u het ontvangt, raden we u ten zeerste aan om het op de site te melden Coolhair op post Info@coolhair.DK
Annulering goed
Als consument heb je 14 dagen dat je terugtrekt wanneer je bij ons winkelt.
De annuleringsdeadline verloopt 14 dagen na de dag dat u uw item hebt ontvangen of dat we een overeenkomst hebben gesloten over een voordeel.
Voordelen
Als u het voordeel wilt laten leveren voordat de deadline verloopt, kunt u uw uitdrukkelijke toestemming geven voor de levering van de levering en de deadline zal stoppen wanneer het voordeel volledig wordt geleverd.
In de praktijk betekent dit dat uw annuleringsdeadline afloopt wanneer het voordeel volledig wordt geleverd.
Dus u behoudt uw intrekkingsrecht terwijl het werk of de levering is ingeschakeld.
Als u uw toestemming hebt gegeven dat het werk of de levering kan beginnen, maar u wilt nog steeds uw intrekkingsrecht gebruiken, moet u zich ervan bewust zijn dat we een redelijke betaling in rekening brengen voor het reeds geleverde werk.
Items
Als u verschillende items in één volgorde hebt besteld, maar ze worden afzonderlijk afgeleverd, loopt de deadline vanaf de dag dat u het laatste item ontvangt.
Als de bestelling uit meerdere partijen of onderdelen bestaat, verloopt de annuleringsdeadline 14 dagen na de dag dat u de laatste partij of het laatste deel ontvangt.
In het geval van een overeenkomst over regelmatige levering van goederen gedurende een bepaalde periode, loopt de annuleringsperiode 14 dagen na de dag dat u het eerste item ontvangt.
De deadline betekent dat u 14 dagen na ontvangst hebt om ons op de hoogte te stellen dat u uw aankoop ongedaan maakt. U kunt een e -mail sturen naar Info@coolhair.DK Of gebruik het standaard annuleringsformulier, dat u onderaan de handelsvoorwaarden vindt.
U kunt de aankoop niet annuleren door te weigeren het artikel te ontvangen zonder tegelijkertijd ons op de hoogte te stellen.
Annulering van een deel van de aankoop
Als u verschillende items van ons hebt gekocht, hebt u de mogelijkheid om een of meer items te retourneren, zelfs als ze in één bestelling zijn gekocht. Houd er rekening mee dat u de verzendkosten niet terugkrijgt als u een deel van uw aankoop betreurt.
Uitverkochte artikelen
Niet opgeslagen artikelen kunnen 'producten' zijn die niet uit een fysieke eenheid bestaan en daarom niet in aandelen kunnen worden opgeslagen. Items die niet op voorraad zijn, kunnen tot 3 weken duren voor levering. Verzendkosten van ons magazijn naar uw site kunnen worden betaald en zijn gebaseerd op uw locatie.
Opbrengst
Zodra u ons hebt op de hoogte gebracht dat u uw aankoop ongedaan maakt, heeft u 14 dagen om het item terug te sturen naar ons.
U moet zelf voor het pakket betalen en u bent aansprakelijk als er een schade plaatsvindt tijdens het transport.
Product van goederen
Als u uw items wilt uitwisselen, moet u een e-mail sturen Info@coolhair.DK Waar het duidelijk staat wat u wilt uitwisselen van en naar.
De klant is verantwoordelijk voor deze kosten. Nadat we het retouritem en de betaling hebben ontvangen, sturen we u het nieuwe item.
Ontvangst
Het ontvangstbewijs voor de aankoop wordt verzonden naar het ingevoerde e -mailadres.
De toestand van het item wanneer u het terugstuurt
Als het item de waarde heeft verloren en het is omdat u het op een andere manier hebt gebruikt dan wat nodig was om de aard, eigenschappen en de manier waarop het werkt te bepalen, kunt u slechts een deel van het aankoopbedrag herwinnen. Het bedrag dat u terug kunt krijgen, hangt af van de commerciële waarde van het product, en in sommige gevallen kan dit betekenen dat u de verzendkosten alleen terug kunt krijgen.
We raden u aan het item in de originele verpakking terug te sturen.
Als de originele verpakking ontbreekt, kan dit resulteren in een verlies van beperking van het item.
De dodelijke slachtoffers en het ordeningproces van Coolhair
Soms kan het gebeuren dat we bij Coolhair Heb niet het gewenste item op ons magazijn. In dergelijke gevallen zullen we proberen het item te bestellen bij ons externe magazijn, wat kan leiden tot een iets langere levertijd van 1-2 weken. Er kunnen echter ook situaties zijn waarin we noch het item in ons eigen magazijn noch op de externe opslag hebben. In deze gevallen wordt uw bestelling geannuleerd en we zorgen ervoor dat u uw betaling terugbetaalt.
Het kan ook gebeuren dat een enkele bestelling zowel producten die we hebben op voorraad bevat als producten die we niet op voorraad hebben. In deze gevallen hebben we de mogelijkheid om de producten die we op voorraad hebben te verzenden en u terug te betalen voor de producten die we niet kunnen leveren.
Terugbetaling van het aankoopbedrag
Als u spijt hebt van de deal, krijgt u uw geld terug. Als het item is aangetast, zullen we het bedrag aftrekken waarvoor u aansprakelijk bent.
We zullen alle ontvangen betalingen terugbetalen, inclusief bezorgkosten (dit is echter niet van toepassing op extra leveringskosten in gevallen waarin u een vorm van levering hebt gekozen dan de goedkoopste vorm van standaard levering die we aanbieden), uiterlijk 14 dagen vanaf De dag dat we uw bericht hebben ontvangen dat u de deal zult betreuren.
We zullen het geld afwijzen met dezelfde betalingsmiddelen die u bij de aankoop hebt gebruikt, tenzij we anders zijn overeengekomen.
We kunnen de betaling achterhouden totdat we het artikel hebben ontvangen, tenzij u ons documentatie stuurt dat we het hebben geretourneerd.
Het item wordt verzonden naar:
Coolhair APS
Smedeland 24
2600 GLOSTRUP
Denemarken
We ontvangen alleen pakketten die rechtstreeks naar het adres worden verzonden.
U kunt de aankoop ook annuleren door ons op de hoogte te stellen en deze persoonlijk op het bovenstaande adres tegen eerdere regeling te geven.
Neem contact op
Wanneer u bij ons winkelt als consument, zijn de regels van de aankoopwet van toepassing op goederen, maar niet op diensten. Dit betekent dat u in de regel geen klachtenrecht op diensten hebt.
Als u niet tevreden bent met het voordeel, kunt u natuurlijk contact met ons opnemen Info@coolhair.DK .
Bij de aankoop van goederen heeft u daarentegen het recht op klacht gedurende 24 maanden. Neem contact met ons op voordat u het item verzendt. Als uw klacht gerechtvaardigd is, betekent dit dat u het item kunt repareren, uitgewisseld, het geld terug of korting in de prijs, afhankelijk van de specifieke situatie.
U moet adverteren binnen "redelijke tijd" nadat u de fout hebt ontdekt. Als u adverteert binnen twee maanden nadat de fout is ontdekt, zal de klacht altijd tijdig zijn.
Als de klacht gerechtvaardigd is, zullen we uw (redelijke) verzendkosten terugbetalen. Het item moet altijd worden geretourneerd in de juiste verpakking. Vergeet ook niet om een ontvangstbewijs te krijgen voor verzending, zodat we uw verzendkosten kunnen terugbetalen.
Het item wordt verzonden naar:
Coolhair APS
Smedeland 24
2600 GLOSTRUP
Denemarken
We ontvangen alleen pakketten die rechtstreeks naar het adres worden verzonden.
Wanneer u het item retourneert, voegt u een gedetailleerde beschrijving van het probleem in.
Klachten
Als u als consument over uw aankoop wilt klagen, neem dan contact op met uw aankoop Info@coolhair.DK . Als we geen oplossing vinden, kunt u een klacht sturen naar:
Centrum voor klachten
Het huis van de vermelding
Vertelde Boden 2
8800 Viborg
Als u in een ander EU-land woont dan Denemarken, kunt u hier klagen bij de online klachtenportaal van de Europese Commissie http://ec.europa.eu/odr
Persoonlijke gegevensbeleid
We hebben de volgende informatie nodig wanneer u bij ons winkelt:
Naam, adres, Tel. en e -mailadres.
We nemen de persoonlijke informatie op die nodig is om het item aan u te leveren en openbaar te maken.
De persoonlijke gegevens zijn geregistreerd bij Coolhair APS en vijf jaar opgeslagen, waarna de informatie wordt verwijderd.
We werken ook met een aantal andere bedrijven die gegevens opslaan en verwerken. Bedrijven verwerken alleen namens ons informatie en gebruiken ze mogelijk niet voor hun eigen doeleinden.
We werken alleen samen met gegevensverwerkers in de EU of in landen die uw informatie met voldoende bescherming kunnen bieden.
De gegevensbeheerder op Coolhair.
U hebt het recht om te informeren welke informatie we over u verwerken.
Als u denkt dat de informatie onnauwkeurig is, hebt u het recht om ze te laten corrigeren. In sommige gevallen hebben we de plicht om uw persoonlijke gegevens te verwijderen als u erom vraagt. Het kan b.v. Wees als uw gegevens niet langer nodig zijn met betrekking tot het doel waarvoor we ze moeten gebruiken. U kunt ook contact met ons opnemen als u denkt dat uw persoonlijke gegevens worden verwerkt in strijd met de wetgeving. U kunt ons schrijven op: Info@coolhair.DK .
Beveiliging
U kunt uw bankpas veilig gebruiken ons op. Wanneer u uw adres- en creditcardgegevens invoert, gebeurt dit op een verbinding die is beveiligd met SSL (beveiligde socketlaag). Dit betekent dat de informatie is gecodeerd, zodat geen ongeoorloofde persoon ze kan lezen. Zolang u aan het invoeren van informatie, het betalen en plaatsen van een bestelling bent, staat u automatisch op de veilige verbinding. U kunt daarom uw bankpas veilig gebruiken.
Volgorde
Op Coolhair Kun je alleen items bestellen via onze website. Als u vragen hebt voor items die niet op de site staan, neem dan gerust contact met ons op.
Koekjes
Cookies worden gebruikt om de website en de functionaliteit ervan te optimaliseren, waardoor het bezoek zo gemakkelijk mogelijk voor u is. U kunt op elk gewenst moment cookies van uw computer verwijderen. Hoe hangt af van uw browser.
statistieken
We gebruiken een log statistieken over Coolhair Wat betekent dat een statistiekensysteem informatie verzamelt die een statistisch beeld kan geven van hoeveel bezoekers we hebben, waar ze vandaan komen en waar het op de website wordt verlaten, enz. De logstatistieken worden alleen gebruikt om te optimaliseren Coolhair.
Standaard invoerformulier
(Dit formulier is ingevuld en alleen geretourneerd als het recht op opname wordt toegepast)
Naar:
Coolhair APS
Smedeland 24
2600 GLOSTRUP
Denemarken
E -mail: Info@coolhair.DK
Ik informeer hierbij dat ik het recht op intrekking wil toepassen in verband met mijn aankoopovereenkomst over de volgende goederen/diensten:
__________________________________________________________________________________
Besteld het: _______________________________ ontvangen het: _______________________________
Naam van de consument:
______________________________________________________________________
Adres van de consument:
___________________________________________________________________
De handtekening van de consument:
_________________________________________
Datum: _________________
(Alleen als de inhoud van het formulier op papier wordt aangemeld)
De handelsvoorwaarden worden voor het laatst bijgewerkt 10.05.2023